Skulle der mod alt forventning være en reklamation, har du 2 års reklamationsret på alle varer købt hos DyneTilbud.dk.
Reklamationen skal ske inden for rimelig tid, efter at fejlen er konstateret og senest 2 måneder efter. Inden du sender din vare ind som reklamation, beder vi dig kontakte vores kundeservice med det problem, du oplever.
For at kunne hjælpe dig bedst muligt, beder vi dig vedlægge et billede og/eller video samt angive dit ordrenummer og en beskrivelse af problemet.
Hvis du vil oprette reklamationen, skal du kontakte kundeservice her kontakt@dynetilbud.dk
Hvornår skal jeg oprette en reklamation?
Du skal oprette en reklamation, hvis din vare har en fejl eller mangel der ikke er opstået ved forkert brug og/eller er selvforskyldt.
Du skal være opmærksom på at en ikke berettiget reklamation kan have omkostninger for dig.
Hvordan opretter jeg en reklamation?
Kontakt vores kundeservice via kontakt@dynetilbud.dk – husk at giv så meget information som muligt omkring dit problem, så kundeservice kan hjælpe dig videre på den bedste måde.
- Start din reklamation ved at kontakte kundeservice på kontakt@dynetilbud.dk
- Herefter vil kundeservice informere dig om forløbet
Medsend:
- Ordrenummer
- Billede/video af problemet
- Beskrivelse af fejlen – hvornår opstod fejlen? Hvordan opstod fejlen?
Hvad koster en reklamation?
Er reklamationen berettiget, betaler vi fragtomkostningerne.
Det er derfor vigtigt, at du opretter din reklamation på denne side, så du benytter vores pakkelabel til din reklamation.
Hvor lang tid tager en reklamation?
Når vi har modtaget reklamation, går vores reklamationsteam i gang med at behandle denne.
Vi har 2-7 dages behandlingstid på reklamationer. Dog kan behandlingstiden i travle perioder vare op til 14 hverdage.
Omhandler din reklamation en vare fra et af vores autoriserede brands, er vi nødsaget til at sende din vare ind til forhandleren.
Her er behandlingstiden længere og kan tage 2-6 uger. Du vil blive underrettet herom